Thursday, July 9, 2009

oLD ToWN WHiTe CoFFee

ni adalah 2nd time aku pergi tempat ni... 1st time tu masa lpas birthday ahza... lpas kemas rumah ngan semua org dah balik member aku ajak keluar makan... memula tu x tau gak nak pegi mana... mamak dah bosan... at last aku pergi la oldtown white coffee ni.... masa tu dah penat nak mengadap makanan pun x larat...

ni aku pegi masa malam hari jadi aku... saje jalan2 ngan family aku... ni aku baru nak try makanan kat sini.. kalo sebelum ni aku just makan makanan yg ahza order... kali ni pun ahza order makanan yang sama... Nasi lemak... mungkin sebab dalam menu tu gambar nasi lemak ni yang paling besar dan menarik hati dia kot... aku lak order one type of chiness food... aku lupa lak nama food tu.. tp ala2 kueh teow gak la... sdap punya makan sampai dapat ambik mangkuk licin je...

ni nasi lemak yang ahza order... lepas nasi dah kena sambal yang pedas terus dia x nak makan...



ni mangkuk mee yang aku order ... sorryla tinggal magkuk je...

ahza lepas makan mula buat hal .... terpaksa bagi pinjam dopod buat tgk ultraman.. baru nak senyap....tu pun nasib baik tempat ni ada wifi...

1 comment: