Tuesday, June 16, 2009

Iklan @ Nak Promote

Hahaaa.... Ni nak promote skit.... Aku sekarang dah jadi agent Insurance AIA.... Kalo ade sesapa yang berminat nak beli insurance boleh la contact aku... Kepentingan insurance ni x payah la aku tulis kat sini.... nnt panjang sangat... Yang penting insurance tu mmg penting buat semua.... kalo nak tau details boleh aku arrangekan appointment... Penerangan face to face lebih mudah faham dari aku explain kat blog ni.... anyway ada pelbagai product yg tersedia untuk dipilih... ada investment or saving plan, accidental plan, education plan, Hospitalization coverage and many more... But yang paling aku recommend sekarang is medical card plan especially for org yang company dia x cover hospitalization... for more detail boleh contact aku... jangan marah yerrr... apa guna ade blog kalo x leh nak promote kann??

P/s : Busu x nak ambik ker insurance ni.... nnt blh la gee bayar duit HP cepat skit bile dpt commission dia... Jgn marah hahaha....

2 comments:

  1. mesti la.. selain mencurah perasaan... kite gunala blog tuk sebaik mungkin (menambah pendapatan).. jgn marah

    ReplyDelete